ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ДІЛЯНОК ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ВАНТАЖНО-ТРАНСПОРТНИМ КОМПЛЕКСОМ КАР’ЄРУ НА ІНТЕРВАЛІ ОПЕРАТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ

Dmytro Vinivitin

Анотація


Розглянуті ситуації несумісності обмежень моделі лінійного програмування оперативного планування роботи кар’єру. Пропонується виокремити технологічні ділянки на кар’єрі, в рамках яких змінювати можливі продуктивності вантажної та приймальної ланок кар’єру

Ключові слова


вантажно-транспортний комплекс залізорудного кар’єру; автоматизація оперативного планування; подолання несумісності обмежень моделі; структуризація технологічної ситуації.

Повний текст:

PDF

Посилання


Нападайло В.А., Матвеев В.С., Панченко В.В. Оперативное планирование и управление горным производством на карьерах. – М.: Недра, 1976. – 191 с.

Астафьев Ю.П., Полищук Г.К., Горлов Н.И. Планирование и организация погрузочно-транспортных работ на карьерах. – М.: Недра, 1986. – 168 с.

Капутин Ю.Е. Информационные технологии планирования горных работ (для горных инженеров). – С.-Пб.: Недра, 2004. – 420 с.

Диколов С.В. Разработка системы управления автомобильным транспортом на доставке железной руды/ автореф. дис. канд. техн. - Москва, 1999.

Franklin, P.J. 1999, Integrated Resource Asset Management – A holistic approach to information technology in mining operations. Prepared for PACRIM, Bali.




DOI: https://doi.org/10.20535/2079-5688.2017.32.92451

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Dmytro Vinivitin

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2079-5688 (Print),  ISSN 2519-2167 (Online)