УРАХУВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ-МАСИВ У РОЗРАХУНКАХ ТРИСКЛЕПІНЧАТИХ СТАНЦІЙ МЕТРОПОЛІТЕНУ

Volodymyr Ivanovych Petrenko, Volodymyr Dmytrovych Petrenko, Oleksii Leonidovych Tiutkin

Анотація


Обґрунтовано можливість застосування структурно-механічних моделей ґрунту при розрахунку системи кріплення-масив. Найбільш раціональним методом розрахунку постійного оброблення станцій метрополітену глибокого закладення і інших підземних споруд є метод кінцевих елементів, що дозволяє розраховувати підземні споруди з урахуванням реологічних властивостей ґрунтів, складних інженерно-геологічних умов, а також технологічних особливостей проведення робіт

Ключові слова


оброблення станцій метрополітену; метод кінцевих елементів

Повний текст:

PDF

Посилання


Мостков В.М., Орлов В.А., Степанов П.Д. и др. Подземные гидротехнические сооружения. Под ред. В.М.Мосткова. - М.: Высшая школа. - 1986. - С. 207-208.

Волков В.П., Наумов С.Н., Пирожкова А.Н. и др. Тоннели и метрополитены / Под ред. В.П.Волкова. - М.: Транспорт, 1975. - 552 с.

Бугаева О.Е. Проектирование обделок транспортных тоннелей. - Л.: Изд. ЛИИЖТ, 1966. - 75 с.

Фотиева Н.Н. Расчет обделок тоннелей некругового поперечного сечения. - М.: Стройиздат, 1974. - 240 с.

Юркевич П. Геомеханические модели в современном строительстве / Подземное пространство мира. - 1996. - № 1-2. - С. 10-31.




DOI: https://doi.org/10.20535/2079-5688.2001.7.93340

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Volodymyr Ivanovych Petrenko, Volodymyr Dmytrovych Petrenko, Oleksii Leonidovych Tiutkin

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2079-5688 (Print),  ISSN 2519-2167 (Online)